niedziela, 10 listopada 2013

Mój piesek

Cześć wszystkim! Dzisiaj postanowiłam napisać parę słów o moim piesku. Dostałam go 3 września rok temu i był to bardzo wyczekiwany prezent,ponieważ bardzo chciałam mieć własne zwierzątko. Eddi bo tak ma na imię jest bardzo szalony i energiczny a także łakomy. Kiedy patrzę jak z apetytem zjada swoje chrupki sama robię się głodna. Gdy wracałam ze swoich wakacji byłam bardzo ciekawa czy się za nami stęsknił. Okazało się,że tak! Bardzo kocham mojego pieska i cieszę się,że jest zdrowy zwłaszcza,że ostatnio zwierzątka moich koleżanek-chomik i piesek zdechły. Ogółem na razie niedziela upływa mi na lenistwie. Żegnam Was! W komentarzach koniecznie napiszcie o waszych ulubieńcach!

1 komentarz:

  1. Zapomniałaś jeszcze dodać co on ze mną robił :D
    Fajny post ♥

    OdpowiedzUsuń