niedziela, 10 listopada 2013

Akceptacja siebie

Pomysł na tego postu podsunęła mi moja przyjaciółka Sandra. Ja jestem osobą,która akceptuje siebie w pełni z zaletami i wadami. To nie jest tak,że uważam siebie za osobę idealną,ale na tym właśnie polega akceptacja. Nie rozumiem dziewczyn,które by inni je akceptowali robią straszne rzeczy,którymi doprowadzają siebie do różnych chorób typu anoreksja czy bulimia. Prawda jest taka,że jeżeli Ty akceptujesz i szanujesz siebie to inni będą Cię postrzegać jaką silną i piękną dziewczynę. Uważam,że warto mieć własny styl i to nie tyczy się tylko ubrań ale i zachowania postępujcie tak jak mówi Wam serce, bo rozum czasem się myli,ale serce nigdy. Ja też mam dni kiedy nagle pewne części mnie nie podobają mi się,ale wtedy z pomocą przychodzą mi moje przyjaciółki i rodzice. Wy też pamiętajcie by zawsze mieć w takich chwilach kogoś bliskiego przy sobie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz