piątek, 18 października 2013

Sprawy organizacyjne i ask.fm

Ostatnio w Polsce i ogółem na świecie bardzo popularny stał się portal ask.fm. Ja i znajomi z mojej klasy pozakładaliśmy sobie konta,i jak zawsze na początku wszystko było ok. O ile mnie ominęła fala dziwnych pytań,to już moich znajomych nie. Najdziwniejsze było to,że ten kto je zadał znał nas doskonale-wiedział z kim się właśnie pokłóciliśmy,kto się nam podoba i podobał. Hejty na początku były pospolite,ot jesteś głupia,usuń aska,ale potem zaczęły poruszać coraz bardziej prywatne sprawy. Również aski sławnych youtuberów,bloggerów są przepełnione hejtami a co najzabawniejsze a jednocześnie dziwnie ludzie,którzy zawsze wiedzą o nas więcej niż my sami. Sławna stała się również sprawa dziewczyny.która popełniła samobójstwo przez to co pisali jej ludzie na asku. Na miejscu tych ludzi przemyślałm bym to co przez moje słowa może zrobić sobie ktoś inny. Jeśli chcecie żebym założyła blogowy ask dajcie łapki w góre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz