czwartek, 6 marca 2014

Zmiany

Hej! Po wielu próbach napisania posta w stylu mojego bloga zakończonych porażkami doszłam do wniosku,że nie jestem typową dziewczynką w różu, która kocha przez 15 linijek opowiadać o ulubionej szmince. Mam przynajmniej wrażenie, że jestem kimś więcej. Chce się rozwijać. A rozwój czasem oznacza ewolucję. Czas na zmiany! Jeśli chcecie wiedzieć o co mi chodzi zajrzycie na kanały wobecobiektywu czy szalonazuzia. W końcu nazwa mojego bloga to być sobą nie zaszkodzi. Jeśli ktoś nie akceptuje w pełni mojego charakteru, tego, że mam humory i potrafię być wredna to znaczy, że nigdy nie był moim przyjacielem. Zapraszam więc na zupełie odmienionego bloga postaram się często pisać posty i postaram się o nowy wygląd bardziej adekwatny do nowej mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz