piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczny tag

1. Czy wyjeżdzasz gdzieś na święta?
Nie,święta zawsze spędzam w domu i nie chciałabym żeby się to zmieniło
2. Co chciałabyś dostać na święta?
Ogółem chciałabym dostać płytę z muzyką albo jakieś ubrania,jednak zawsze bardzo mnie cieszą małe drobiazgi
3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa świąteczna ?
Mam kilku ulubieńców z wigilijnego stołu a są nimi kapusta,kompot z suszu i barszcz czerwony z uszkami
4. Jaka jest twoja ulubiona ozdoba świąteczna ?
Pomijając już choinkę,która od jutra ozdobi mój pokój to są to światełka
5. Dekorujesz jakoś swój pokój na święta ?
Jak wspominałam wcześniej w moim pokoju jest choinka,lubię też wieszać na meblach różne aniołki i gwiazdki
6. Zazwyczaj w domu masz żywą czy sztuczną choinkę ?
Oczywiście,że naturalna bez tego zapachu z lasu nie było by tej atmosfery
7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka świąteczna ?
 Mariah Carey - All i want for christmas is you
8. Czy w okresie świąt twój styl jakoś się zmienia ? (chodzi o styl ubierania)
Na pewno  zmienia się na bardziej wizytowy i elegancki . W tym czasie lubię również mieć na sobie dużo koloru czerwonego
9.Co dostałaś w na święta w tamtym roku ?
Było tego dużo,ale z tego co pamiętam byłam wtedy wielką fanką Zmierzchu więc dostałam film Księżyc w nowiu
10. Czy w twoim mieście spadł już śnieg ?
Nie chyba muszę się pożegnać z białymi świętami
11.  Jaka jest twoja ulubiona kolęda ?
Najbardziej lubię chyba Cichą noc i Wśród nocnej ciszy
12.  Masz jakieś postanowienia noworoczne ?
Na razie  nie mam ale zamierzam mieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz