sobota, 21 września 2013

Pierwszy post + sprawy organizacyjne

Hej! Zacznę może od spraw organizacyjnych. Przede wszystkim wygląd bloga na razie pozostawia wiele do życzenia,najbardziej martwi mnie brak nagłówka. Proszę więc osoby znające się na tym o napisanie w komentarzach. Temu kto wykona wygląd,który mnie zadowoli mogę pomóc promować blog przez polecenie go tutaj i promowanie na fb oraz innych blogach. Druga sprawa to miejsca gdzie jestem zalogowana. Najczęściej zaglądam na tumbrl http://www.tumblr.com/dashboard to mój link. Teraz mogę przejść do posta. Żebyście mogli lepiej mnie poznać postanowiłam,że zrobię tag:o mnie.
1.Jak masz na imię?
Marta.
2.Do której klasy chodzisz?
Do 1 gimnazjum
3. Czy masz jakieś zwierzątko.
Tak,mam psa- Eddiego.
4. Jakie są twoje ulubione kolory?
Czerwony i fioletowy
5. Czy masz rodzeńswo?
Nie,jestem jedynaczką
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Kocham słuchać muzyki i czytać książki oraz tracić wszystkie pieniądze  na rozmowy z moją przyjaciółką
7. Ulubiony i znienawidzony przedmiot w szkole?
Ulubiony:biologia,polski i historia
Znienawidzony:chemia
8. Grasz w coś?
Nałogowo w Sims 3
9.Ulubiony film?
Ten,który obejrzę do końca zostanie nim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz