niedziela, 29 września 2013

20 faktów o mnie

1. Kocham czytać książki.
2.Jestem romantyczką i jeżeli w książce nie ma czegoś o miłości to mnie nudzi.
3. Nie lubię głośnej muzyki
4.Jestem naprawdę wielką bałaganiarą
5.Tylko moja przyjaciółka wie z czego się śmieję
6.Mam dziwne skojarzenia
7. Nie lubię coli,czekolady i chipsów. Zdziwieni?
8. Chociaż w domu umiem radzić sobie z komputerem to na informatyce gubię się
9. Moją ulubioną porą roku jest jesień
10. Jestem szczupła,wręcz chuda pomimo tego,że kocham jeść
11. Kocham parring Ron i Hermiona
12. Jestem wielkim leniem
13. W przyszłości chciałabym mieszkać w Anglii
14.Moim wymarzonym zawodem jest dziennikarka
15. Lubię rap i jazz
16. Wstaję bardzo wcześnie
17.Mam obsesje na punkcie błyszczyków,mam ich 6
18. Moją ulubioną bloggerką jest Ankyl
19. Lubię śpiewać i tańczyć
20. Piszę te fakty od tygodnia!

Uff! Skończyłam! Nie pisałam tak dawno, ponieważ teraz naprawdę zaczęła się szkoła. Gimnazjum jest jednak trudniejsze od podstawówki. Posty powinny pojawiać się co 3 dni a za tydzień lub dwa pojawi się na moim blogu Best Friend Tag! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz